måndag 7 september 2009

Så var det dags igen!

Det är inte möjligt att vara så svag! Men nu blev det så. Jag slutade träna nån gång i november, gjorde sedvanliga uppehållet i chokladuppehållet den 23/12 - 6/1. So far so good! Men det blev inte någon träning under våren, förutom någon patetisk sporadisk joggingrunda då och då. Förfallet började veckan före midsommar och besök på Gotland hos Dekenno´s...därifrån gick det bara utför.

Vändpunkten kom i helgen, när jag smusslade undan chokladpapper i bilen, köpte tre dubbla stycksaker för 20:- och kom hem med en. Även en bild involverad som jag såg i helgen, på mig solandes på Gotland i somras. Kan lägga upp den senare, så fattar man!

I går blev det 5km gång på Vallentuna IP. Det var Chimaira, via Spotify i min iPod Touch, som stod för underhållningen. Inte så jättebra album, men det var ju hårt!
Ligger helt i linje med vad jag trodde konditionsmässigt. Klarar knappt att gå 5km-spåret...
När det var 1 km kvar var det nära på katastrof i kallingarna också. Hög volym i öronen, trött i kroppen och en joggandes kvinna var involverat kan jag säga, det borde räcka som förklaring.

Får se om det blir något i eftermiddag...alltså motionerande...alltså själv...alltså i spåret...alltså med kläderna på!

Inga kommentarer: