söndag 20 september 2009

Helguppdatering

Lördag förmiddag blev stenhård!
Sara hade konståkningsträning och jag var skit-trött. Tog med frukost till ishallen och käkade, innan jag tog mig ut i spåret. Joggade för första gången på nåt halvår eller så. Fruktansvärt trött! Sen åkte vi hem och Sara ville ha hjälp att strecha, så jag föreslog att vi skulle jogga en stund så att hon blev varm. Korkat förslag! När vi väl kom hem så blev det situps och armhävningar för Sara och situp för pappa! Jag vill inte slita på magmuskelaturen i onödan, så det får bli en i taget. ;-)

Söndag = Vilodag denna vecka.

Fick ett återfall på Söndag em. Jag var ensamen, Bajen höll på att torska som vanligt och det fanns chokladgodisar kvar i skålen från i går. Jag vet, ingen ursäkt men så blev det iallafall.

Denna vecka blir det mycket mera träning, och då till denna musik. Lägg märke till titeln!

1 kommentar:

LRS sa...

Looser och då menar jag inte chokladen då det är en sjukdom utan bajen:)