måndag 12 oktober 2009

Stuvsta IF pojkar -71

Hahaha!
Vilken spännande vecka det var den förra. I torsdags så var jag på träff med fotbollslaget Stuvsta IF årgång 71!! Har inte träffat någon av dom som var där på typ 23 år :-O?! Hur är det möjligt?? Jag som bara är 27! Detta kommer sluta i en turnering den 7 november, med en träning den 21 oktober. Hur ska jag orka det??? Hur ska jag klara av det utan brutna ljumskar och stukat magfläsk?

Eftersom fredag/lördag var vikt åt Lenas andra fest, så blev det inte så mycket träning förra veckan. Fast på lördagmorgon var det naturligtvis en och en halv timme konståkning från 0800, så då var jag uppe i spåret. Som vanligt numera så blev jag förnedrad. Efter nån kilometer så kom jag (?) ikapp en morsa som tyckte jag var duktig som sprang så, varpå jag svarade att jag måste eftersom jag SKA ha rutor på magen...och där slutade den konversationen eftersom hon vek sig dubbelt efter det!
FUall!!

Talib Kweli...där har ni grym musik!

Inga kommentarer: