söndag 3 juni 2007

Vicken Lördag!!

David blev kvar hos sin farbror Oskar efter fredagens studentmottagning(Grattis Carl!!)
Han stannade där tills söndag eftermiddag. Lena jobbade hela dagen. Sara skulle ha match i Vaxholm klockan 10, men motståndarlaget dök inte upp, så det fick bli en match mellan barn och föräldrar. Det var uppskattat hos tjejerna. Senare på eftermiddagen så var Sara på kalas och då passade jag på att ta mig upp till IP igen.

Där testade jag 6,6 km-slingan för första(och kanske sista) gången!!
Där finns det en backe som är helvetisk. Jag lovar, hade det varit en slalombacke så hade Anders inte vågat åka ner för den, så brant var den. Lägg till en massa rullgrus och Johan gick upp för det mesta av backen. Det var sanslöst varmt!!!

Efter Saras kalasbesök så åkte hon hem till en kompis och sov över där........
Jag och Lena hade BF!! Det är inte ofta. Vi sov till typ tio på söndagen och gjorde ingenting tills två, då Lena drog och jobbade.

Tillbaks till lördagskvällen så kan jag bara säga till alla som var slöa nog att inte stappla er till en tv där matchen visades: Lange schnabbel!!! Den fighten går till historien.

Jag håller på att fila på texten till en sång som jag tänkte publicera här senare.
Den handlar om mitt hatobjekt Anders och mitt nya hatobjekt: Kennet!!

Inga kommentarer: