tisdag 26 juni 2007

10000...

meter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För jag har sprungit en miil, för jag har sprungit en miil, för jag har sprungit en miiiil,
ohhh vad jag är bra!

Idag cyklade(!!) jag upp till IP, och började sedan i vanlig ordning att springa 5 km-spåret.
När jag kom upp för sista backen, så kändes det grymt bra, så jag tänkte att jag skulle kunna prova genom att springa 2,5 km två ggr. Men när jag väl kom ut på andra varvet så har det tydligen blivit en vana att springa 5km-spåret, så innan jag visste ordet av var jag inne på den slingan och då fanns det ju ingen återvändo!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har inte gått 3:årig ekonomisk gymnasieutbildning. Det står dock att du sprang 5km sen tog du 2,5km spåret ett varv, och när du kommer in på andra varvet så byter du till 5km och det finns ingen återvändo. Om man nu förutsätter att du sprang klart hela sista varvet på 5km så får jag det till 1,25mil.
Ville bara gratulera till att du sprang 12500 meter.
GRATTIS.

HotJod sa...

vill bara säga till dig lilla Joel, att det skulle kunna vara så att 2,5 km-spåret och 5 km-spåret går samma väg i ca 1,7 km för att sedan dela på sig och det var där jag tog den "naturliga" vägen för mig som tydligen är 5kmetern. Och då får jag det till, och jag har gått 3:årig ekonomisk utbildning, en mil!