torsdag 7 juni 2007

Vatten på kvarn eller bensin på elden, Välj vilket...

...det spelar ingen roll!!
Anders skickade ett sms idag och talade om att han lekte med MIN brorsdotter, MIN!!!
Dessutom påpekade han att Anders Svensson gjorde mål emot Island(Anders gillar Anders).

Så man blir ju inte gladare direkt.
Jag får avreagera mig uppe på IP i spåret och nynna på min lilla melodi:

Alla vi som hatar Anders klappar nu, klapp klapp!

Jag brukar klappa händerna ovanför huvudet, för att få lite träning också.
Andra i spåret, som inte fattat att jag är puckad i roten, fattar då iallafall och tar en liten omväg!

Skriver senare i kväll och talar om hur det gick.

2 kommentarer:

Anonym sa...

www.thesixsixchallenge.com
UNDER CONSTRUCTION!

När är senare???

/Tävlingsledningen

HotJod sa...

Imorgon är en annan dag!
Det är senare tex!