lördag 16 juni 2007

Slå eller ge blommor? Det är frågan!

Igår så firade vi Sara, och då tyckte Lasse att vi skulle jogga 6,6an tillsammans idag, för att han skulle få se den. Jag tyckte det var en jättedålig idé, men så blev det iallafall.
Han ringde och väckte mig kl. 8.45 och sa att han var på väg!

Slänga i sig frukost, byta om, sk*ta och sen var det bara att åka upp till IP.
Det visade sig att han skulle plåga mig runt hela 6,6an utan att gå. Det trodde jag aldrig att jag skulle orka! Sedan avslutade jag med 2,5 intervall.

Och eftersom jag gått 3:årig ekonomisk gymnasieutbildning så kan jag räkna ihop km och få det till 9,2 km...eftersom 2,5 förmodligen är 2,6km.

Helt otroligt!

Nu är jag så trött i kroppen att jag helst skulle vilja ge Lasse en s** på käf**n, eller en blomma för snart kommer jag palla en MIL!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som nära åskådare till debaclet så kan jag bara säga att jag är f*cking impressed! Bra driv i steget och en sanslös viljaskalle! Dessutom tveklöst enkelt!! Och då talar jag om frukosten som var serverad och så gott som färdigäten när jag kom...
I övrigt så väljer jag att inte kommentera, då det kan verka partiskt:) Tre ord: GRYMT!

Sessutom verkar SIXSIX komma till skott på nätet nu.......... Stanna tunad!