tisdag 22 april 2008

Ja, inte var det igår inte!

Man kan, utan att överdriva, säga att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg!
Men den här bloggen är ju mest till för att skriva om min träning och min avhållsamhet från godis,kakor och läsk mm så kan man ju förstå att det inte skrivits så mycket på länge!!
Jag har gjort en "Björne", och varit i ide sedan november. Bara gjort korta sporadiska besök i helvetet, aka löparspåret på Vallentuna IP. Under jul gjorde jag också ett för kroppen bejublat uppehåll i mina orala vanor och stoppade i mig minst ett kilo godis om dagen i tre veckor, från dagen före julafton(fantastiskt goda glöggbollar) t o m trettondagen.

fanfar

Men nu är jag "BiB"...näe inte Big is Beautiful, Back in Business ska det vara!!!

fanfar

Nu också med en uppgradering, i form av en Nokia N95 8gb.
Med ett speciellt litet program installerat på den och GPS:en påslagen så kan man följa min träning inför VASS2008 på webben!!!! Är inte det fantastiskt så säg!!
Här är länken till sidan dit jag skickar "träningsrundorna":

http://sportstracker.nokia.com/nts/community/index.do?activity_id=&searchText=HotJod

Naturligtvis så kommer man inte direkt till mina aktiviteter utan måste söka.
Skriv HotJod i sökfönstret så ska ni få se. Undrar ni om det är jag...kolla bilden som är tagen under första rundan...vad ska man säga...Brad Pitt!
Jag har inte riktigt fattat all information ännu men om man ska analysera senaste 5km-rundan jag tog mig runt så ser man att jag går lika fort som jag joggar! Kul!

Inga kommentarer: