lördag 6 oktober 2007

Det är helt otroligt!!!

Två otroliga händelser inträffar just idag:

  1. Jag ska skriva om min fetma/konditionskamp här igen efter två månaders uppehåll.
  2. IDAG ÄR DET "THE SIXSIX CHALLENGE"!!!!

Eftersom muppKennet har trevat och trixat, eftersom tävlingsledare Lasse hittat på annat på tävlingsdagar, så hade jag nästan gett upp hoppet.

Men det blir av. Idag. Klockan 14.00 typ!

Eftersom det naturligvis inte kommer att bli den där festen som var tänkt från Lasses sida från början, där alla var här och såg spektaklet på plats så hoppas jag nu på en videoproduktion som vi kan lägga upp på Youtube eller nåt.

Vad det gäller själva tävlingen så kan man säga så är:

Jag springer MINST en gång i veckan, Kennet tror jag senast sprang på midsommarafton och då var det fyllefotboll det handlade om, så ni hör ju det kommer bli tokjämt! Jag får hoppas på att min lokalkännedom ger mig fördelar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till båda två.
Skulle gärna ha kommit och tittat, men nu när jag läste detta så var klockan redan 17.00 och ni har sprungit klart för länge sedan.

Du har en stor fördel att springa på en bana som du känner till.

Ha det gött.

Jörgen