torsdag 10 maj 2007

Ont, det gör ont!

Varför gör det ont att springa??

Var uppe och sprang 5 km spåret igår igen, och det går ju bättre och bättre, men varför gör det ont och vad är det är det som gör så sanslöst ont efter ca 3 km?
Smärtan går inte att ta på tycker jag, det gör liksom ont överallt.
Då ska man ju ha klart för sig att det är efter 3km!!! Det finns galningar som springer typ Ultramarathon. BARA 100km!!!

Jag hatar dessutom alla som är ute och går i spåret med hundar eller bara är ute på promenad!!
Varför??
Jo, för dom dyker upp framför en precis när man håller på och dö, och man vill bara gå och flåsa en bit. Då går dom där och småpratar!! Inte kan man vara en fjant och stanna då, och få hånfulla blickar mot sig, näe då måste man ju springa ett par hundra meter till så att man inte syns längre. Då kommer nästa strövare! Usch!

Jag blev omsprungen av en gubbe på typ 60 bast igår.

Att vara en fläskis med dåligt flås tär på psyket!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag satte mig ner och tittade in på din blogg.
Väldigt underhållande läsning. Dock kanske lite mycke snack om fotboll :D Det är ingen som är intresserad av det, mitt i Hockey VM.

Jag vill också påpeka att du kanske ska tacka dom strövande hundägarna i löparspåret som ser till att du springer hela vägen.

Ha det bra och hälsa alla. Väntar på nästa inlägg.

//GlappKäftLappen