tisdag 8 maj 2007

Ni kan kalla mig Serieledar´n!!

Efter en ganska tillknäppt historia på Malmöstadion mot "iffiff", där slutresultatet blev 1-1, så är Hammarby serieledare när fem omgångar har passerat.

Uppdatering på Fläskisfronten:

  • Fortfarande ingen TBPS!!
  • Springer minst två ggr i veckan(typ springer!!)
  • Gillar fortfarande inte Anders!!( dessutom skickar han vidriga badbilder från Australien, där han skvalpar kring i klarblått hav och strålande sol)
  • Ska snart köpa en motionscykel!!
  • Fortfarande en Fläskis(fast inte lika mycket Johan att gilla)

Har jag sagt att jag köpt en ny hemmabio, iaf nytt ljud!!!!
Jag har ju funderat länge hur jag ska kunna motivera att köpa, men nu blev det en lösning som alla i familjen kan vara nöjda med(tycker jag!!)
Den heter Sony DDW890 och ser ut så här:




Det kommer nog bli kanon, när jag bara fått till alla inställningar och om kablagen som följer med kunde varit hela(!!)

På Torsdag drar David på klassresa ut i skärgården. Han håller på att packa som bäst.
David kommer hem på lördag och på söndag är det dags för hans tolfte födelsedag.

Inga kommentarer: