måndag 21 maj 2007

Johan, ett grönare alternativ!

Stod i duschen igår och kom på en grej(nej, inget sexuellt).

Jag har blivit ett miljövänligare exemplar av människa! Det går ju åt mindre tvål nu när kilona rasar, och när jag dessutom ska köpa kläder så kommer det ju bli i mindre storlekar än förr, och därför mindre tyg som går åt när man tillverkar dom( det du, Lasse!!!).

Idag blev det en runda i spåret, jag passade på eftersom Sara fick åka med sin klasskompis på Cirkus och David satt och gjorde sina läxor.

Det blev ett mindre fiasko eftersom jag åkte upp till IP direkt efter middagen, som bestod i två chorizo, klyftpotatis samt sås. Jag har dessutom tydligen fått för mig att jag har blivit "Haile", vilket resulterade i en "Jörgen Brink" efter ca 3 km och därför blev det bara min "Sven Nylander"bästa tid i mål idag!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är fortfarande väldigt imponerad......du tränar fortfarande.
Skönt att du slutat skriva om fotboll, allt blev mycket intressantare.
Keep it up.

Anonym sa...

Bra jobbat Jompa. Mindre vatten att skölja av det mindre antalet ml tvål. Hur väger du upp det mot slitaget av vägarna du springer på, skorna du sliter ut ofantligt antal gånger tidigare än "normalt" och det faktum att du tvingas duscha efter varje pass som du annars skulle kunna skippa?

Fortsätt iallafall!!!

HotJod sa...

Vadå duscha efter varje pass??