söndag 21 oktober 2007

1,72...inte lätt att vara sjuk.

När man är så fruktansvärt dålig(läs: så förkyld som bara en man kan vara.) som jag har varit, så kan det inte bli tal om att springa 5km-spåret på IP. Det finns bara en sak att göra när Lena jobbar hela helgen, David är bortrest och Sara leker med kompisar:

SE PÅ FOTBOLL!!!

Igår började det vid 13.45 och slutade typ vid 22.10 för då somnade jag till en dragning av Zlatan. Man måste räkna med ett avbräck i början då jag var nere i Vallentuna Bowlinghall för att se Tomas fullständigt(!?) krossa allt motstånd i Vallentunalaget och vinna sin och lagets match. Annars var det fotboll för hela slanten.

Idag blir det inte lika många matcher, MEN idag är det ju Hammarby, så det ska nog pigga upp stackars sjuka jag lite grann.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och tänk vi krossade även på Gotland..

/Tomas

HotJod sa...

och jag som tyckte det såg ut som det skiljde EN poäng!??!

Anonym sa...

En poäng är alltid kross. Men tanke på att vi låg under med 1-8 efter 2 serier och vände till en 10-9 seger på de två sista så snackar vi fullständig kross.. :D

HotJod sa...

Jaha, är det så det funkar!
Syns på lördag!