måndag 23 juli 2007

Det var de de!

En gammal klassisk bajen-tröja!! och ett konstaterande att nu har den första semesterveckan tagit slut! Verkligen skönt att vara tillbaka på jobbet.
Svårt det här med ironi i skrift!!

Ang. The sixsix challenge så känns det lite jobbigt just nu eftersom jag inte sprungit på tre veckor typ, men jag gissar att min motståndare inte bättrat på sin kondis nåt nämnvärt heller så jag tror jag har ett försprång ändå!

Vad det gäller muppen aka Anders, så kommer han hem snart men det ska vara så pass att jag hinner gå på tre veckors semester innan vilket borde innebära att jag hinner få bort lite fläsk från magen innan vi ses, inte för att allt kommer vara borta men ändå!! Det är betydligt mindre Johan att krama nu förtiden.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖREBROOOOOOOOOOOOOO!!!!

Anonym sa...

öööööööÖREBROooooooo

Anonym sa...

Hejja Hejja Öööörebroooooo

Anonym sa...

http://www.vasastafetten.com/resultat/2007/Resultat2007_0004.html kolla in lag 83 och en viss herr Viklund. 5.56/km!!! Det är något att suga på!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Haaaaaaaammmmmmmarbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kan inte vinna!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Vad har hänt med bloggen... Uselt att bara ge upp. :P